1. Offertes
Aanmaken van offertes conform juridische richtlijnen en de mogelijkheid deze direct vanuit het systeem te emailen naar de klant of uit te printen.
2. Contracten
Goedgekeurde offertes worden omgezet in contracten, hieraan kunnen medewerkers worden gekoppeld voor de uren registratie. Bij overschrijding van de uren krijgt de medewerker en werkgever een boodschap dat deze zijn overschreden. Wederom kan het contract gemaild of uitgeprint worden.
3. Artikelenbeheer
Artikelen of diensten welke worden verkocht kunnen worden beheerd, per artikel of dienst is het mogelijk om een apart BTW tarief te hanteren.
4. Uren boeken
Gebruikers welke gekoppeld zijn aan een contract kunnen de uren direct boeken op dit contract, eveneens kunnen zij per contract een urenstaat genereren voor de klant.
5. Wagenpark
Opvoeren van meerdere vervoersmiddelen welke door uw bedrijf worden gebruikt
6. Rit registratie
Rittenregistratie voor medewerkers deze hebben de keuze uit voertuigen uit uw wagenpark
7. Facturen
Factureren op basis van contracten, hierbij kan een periode worden opgegeven waarbij alle geboekte uren worden gecalculeerd van iedere werknemer welke uren heeft geboekt op dit contract!
8. Dashboard
Zodra een werkgever inlogt zal deze direct worden doorverwezen naar een dashboard. Hierin zijn de belangrijkste gegevens te vinden voor de werkgever en geeft de laatste gegevens weer.